תוכן שיווקי בטלויזיה כיום ניתן להשיג בכמה אמצעים:
הדרך הישנה והמוכרת של פרסום בטלויזיה. דרך פרסומות משודרות, תוכן שיווקי בטלויזיה מונגש ללקוחות בהתאם לתוכן התוכנית בה הלקוח הפוטנציאלי צופה, השעה בה היא משודרת ופרמטרים נוספים.
מדובר באותה כוס משקה ממתג שתהיה מונחת על השולחן בתוכנית בישול, או שם חברת התעופה בתוכנית על נסיעות, אתם מכירים את זה. רבים מאיתנו מבחינים בכך בקלות ולטובת אלו שלא, ישנה הנחיה לסמן באופן בולט על גבי המסך בזמן שידור התוכנית כי מדובר בתוכן שיווקי בטלויזיה המשודר כחלק, לכאורה, מתוכן התוכנית.