משרד פרסום לקמפיין ממומן בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפש העיקרי בעולם המערבי וכמעט היחיד בישראל.

 Google היא חברת ענק שהיא כבר מזמן לא רק מנוע חיפש, המוצרים השונים שלה כבר מקיפים את כולנו כמעט בכל מקום אם זה בסמארטפון שלנו, באפליקציית הניווט שלנו (וויז) שנקנתה ע"י גוגל ב 1.03 מיליארד דולר! דפדפן הכרום שרובנו עושים בוא שימוש, gmail שמשמש כחשבון הדואר של רובנו,   youtubeאו מערכת ההפעלה הגדולה בעולם אנדרואיד ועוד לא מעט חברות בעולם הדיגיטלי.

כמו שניתן להבין גוגל נמצאת כמעט בכל מקום וכך גם מנוע החיפוש שלה.

מנוע החיפוש גוגל שולט ביד רמה בעולם החיפוש האינטרנטי, 3 מכל 4 חיפושים בעולם שנעשים ע"י גוגל ובארץ המצב עוד גבוה בהרבה כשהחיפוש בגוגל עומד במעל ל 90% מהחיפושים. לכן אם אתם רוצים שלקוחות יגיעו אליכם אתם פשוט חייבים להיות שם, זוכרים את הסיסמה של דפי זהב פעם "אם אתה לא שם אתה לא קיים" אז זהו שבעולם החיפוש המודרני זה כנראה התיאור הכי מדויק שאפשר לתאר בה את מנוע החיפוש גוגל.

בדף התוצאות של גוגל ניתן להופיע בשני דרכים שונות.

פרסום ממומן PPC או כתוצאה אורגנית, בכתבה הזו נתמקד בפרסום ממומן בגוגל.

הפרסום הממומן יופיע תמיד או מעל התוצאות "האורגניות" (עד 4 תוצאות ראשונות, ועד 3 תוצאות אחרונות בעמוד) כמודעת טקסט או מודעת תמונה של מוצר מסוים. מודל הפרסום היחיד הקיים ב google נקרא PPC (תשלום על פי הקלקות) בשיטת פרסום זו התשלום לגוגל נעשה רק עבור הקליקים שהיו בפועל על הביטויים שנבחרו. היופי בפרסום כזה הוא שאפשר להגיע ללקוחות בתקציב זול בהרבה בייחס לאפיקי הפרסום הישנים והקלסי (פרסום בעיתון, פרסום ברדיו, שילוט חוצות) או כל אפיק פרסום אחר.

דרך נוספת לפרסם בגוגל הינה פרסום ברשת Google Display Network או בקיצור GDN (רשת המדיה) וזאת בעזרת באנרים שמפורסמים במעל לעשרת אלפים אתרים שונים בתוכם ניתן למצוא את ynet, mako, walla ועוד, כשהתשלום כאמור הינו רק על הקליקים. כלומר נשלם רק על גולש פוטנציאלי שהקליק על הבאנר ולא נשלם כלל על חשיפה !!!

בעזרת באנרים אלה אפשר גם לפרסם בשיטת הריטרגטינג (לרדוף אחרי גולשים שכבר ביקרו באתר שלנו או בדף נחיתה ייעודי שלנו).

משרד פרסום דיגיטלי

חברת קליק מדיה הינה משרד פרסום דיגיטלי מתמחה כבר 10 שנים בפרסום בגוגל. עברנו את כל ההסמכות של גוגל ואנחנו בעלי תעודת גוגל פרטנר.

 זה הזמן ליצור איתנו קשר ויחד נבנה עבורכם את המודעה המתאימה, נבחר את ביטויי המפתח הנכונים נגיע לראש עמוד החיפוש נייצר לכם מערך באנרים בכל הגדלים נחבר את כל אלה לאתר שלכם או לדף נחיתה ייעודי שיבנה.

אז למה אתם מחכים זה הזמן להרים טלפון ולקבוע פגישה, וממש בקרוב תוכלו להתחיל לקבל לקוחות חדשים לעסק שלכם.

התחל לבנות את
דף הנחיתה
שלך עכשיו
אסור לכם לפספס !
מחירי היכרות
לזמן מוגבל!
השאירו פרטים וכבר יחזרו אליכם