פרסום באווטבריין / טאבולה

הפרסום בטאבולה ואווטבריין הוא פרסום מבוסס תוכן.

במקום לפרסם את השירות/מוצר באופן ישיר ניתן לעשות זאת באמצעות מאמר איכותי עם כותרת קריאייטיבית שתסקרן את הקוראים ותגרום להם להיכנס ולקרוא את המאמר.

יש לציין שגם במידה והם לא משאירים פרטים לאחר קריאת המאמר, ברגע שהם נכנסו לקרוא אותו ניתן "לצבוע" אותם ולעשות להם פרסום חוזר בפייסבוק ובגוגל.

בטאבולה ואווטבריין אפשרויות הטירגוט (בחירת קהל היעד) מצומצמת בהרבה מפייסבוק אך ניתן להגדיר מיקום ותחומי עניין. הכתבה שאנו מפרסמים תופיע תחת "מאמרים נוספים" באתרים איתם טאבולה ואווטבריין עובדים.

מומלץ להשתמש כאשר רוצים "לצבוע" קהל יעד ממוקד מאוד שקשה להגיע אליו באמצעות טירגוט בפייסבוק או קמפיין חיפוש בגוגל כיוון שאין חיפושים סביב הביטויים שאנו מעוניינים בהם. סיבה נוספת להשתמש בקמפיין טאבולה ואווטבריין היא ליצור באזז סביב מותג או מוצר חדש. אחד היתרונות הבולטים באווטבריין היא העלות הנמוכה (יחסית) לכל קליק. אחד החסרונות הבולטים הוא שלא ניתן לעשות פרסום רק באתרים ספציפיים והפרסום מגיע להרבה אתרים שלא בטוח שהייתם רוצים לראות שם את המאמר שכתבתם כיוון שלא יובילו לכניסות בעלות ערך של משתמשים.

קיימות פלטפורומות נוספות בהן ניתן לעשות פרסום באינטרנט כמו סנאפצ'אט, מיילים, שיווק שותפים – אפיליאייט ועוד..

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון כאשר מבצעים פרסום באינטרנט הוא אתר האינטרנט – חשוב לבנות אתר מקצועי שיגרום לגולשים להשאיר פרטים ויתמוך בכל הפרסום באינטרנט כיוון שהתנועה מכל ערוצי הפרסום באינטרנט מתנקזת לאתר

מילות מפתח

מילות מפתח זהו מונח המייצג את הביטויים הרלוונטיים לחיפושים שבהם אתם רוצים להופיע בגוגל. באמצעות דוגמה ניתן להבין זאת על הצד הטוב ביותר: נניח שבבעלותי מועדון כושר ברחובות והחלטתי לבנות אתר. לאחר שבניתי את האתר אני מעוניין לפרסם ולקדם אותו בגוגל על מנת לקבל פניות מלקוחות רלוונטיים. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לי לבחור ביטויים בהם אני רוצה להופיע כאשר הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים את העסק שלי בגוגל. במקרה שלנו אחד הביטויים הרלוונטיים עבורי הוא "מועדון כושר ברחובות" ואני מעוניין להופיע בגוגל כאשר גולש מחפש את הביטוי הזה. לכן אני אבחר אותו כמילת מפתח בקמפיין הפרסום או בקידום האתר שלי. מילות מפתח נוספות המתאימות לדוגמה הנ"ל: מועדון כושר ברחובות, חדר כושר ברחובות, סטודיו לאימונים ברחובות וכ"ו.. מתי נשתמש במילות מפתח? כאשר עושים קמפיין פרסום בגוגל או כאשר מבצעים קידום אתרים אורגני בגוגל. כאשר מבצעים מחקר מילות מפתח לצורך קידום אתרים מומלץ לבנות את האתר במערכת מותאמת לגוגל.

 

אחרי שהבנו מה זה "מילות מפתח" הרבה יותר פשוט להסביר מה זה "מחקר מילות מפתח". מחקר מילות מפתח הוא בעצם מחקר שאנו עושים באמצעות הכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל וכן כלים נוספים ובו אנו בודקים אילו ביטויים הכי רלוונטיים עבור העסק שלנו ומהו נפח החיפושים של כל ביטוי במנוע החיפוש של גוגל. בכלי לתכנון מילות המפתח ניתן לראות בדיוק כמה חיפושים יש עבור כל מילת מפתח בגוגל כל חודש, האם מפרסמים נוספים משלמים לגוגל על מנת להופיע תחת כל מילת מפתח, מהי רמת התחרות ועוד נתונים נוספים.

לפני שאתה עוזב או נעלם!

קביעת פגישת ייעוץ ללא עלות עם המנכ"ל

התחל לבנות את
דף הנחיתה
שלך עכשיו
אסור לכם לפספס !
מחירי היכרות
לזמן מוגבל!
השאירו פרטים וכבר יחזרו אליכם